Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Jikov 1453 zadření motoru

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 19. 7. 2019
David Grossmann
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na váš názor. Mám motor Jikov 1453 a již podruhé za krátkou dobu došlo k přidření motoru. Poprvé se to stalo před dvěma lety, ale to byl motor delší dobu neservisován a taky na údržbu se moc nehledělo. Po kompletní GO motoru se s Vari pracovalo necelé dva roky a poté znovu přidřeno. Tentokrát bylo o jednotku staráno: pravidelné čištění vzduchového filtru, vždy čerstvý benzín 1:40, kontrola gumového kolénka od vzduchového filtru, jestli se přes něj nesaje falešný vzduch atd... S traktůrkem se provádí klasické polní práce: rotavátorování, járkování a vyorávání brambor, na podzim orba. Půda je pěkná černozem, traktůrek není nijak přetěžován extrémníma podmínkama, prostě podle mě práce, které by měl zvládnout. Nedokážu si vysvětlit, proč po tak krátké době došlo znovu k přidření motoru. Bavil jsem se s dvěma mechaniky, kteří servisují Vari systémy (ať už staré Jikov motory nebo Hondy) a ti nevěděli, čím by to mohlo být způsobeno. Jedinná věc mě napadla: při práci s rotavátorem (AKY358) motorová jednotka úplně dokonale nedosedala na přírubu převodovky, byla tam mírná mezera vzadu u uchycení řídítek, na to jsem došel bohužel až před nedávnem. Mohlo by to mít nějaký vliv? Už mě totiž nic jiného nenapadá. Budu moc rád za každý váš názor. Děkuji David Grossmann
Bronislav Malý
Dosedání příruby motoru na převodovku bude mít na závadu asi minimální vliv. Ovšem obávám se, že to co chcete si zde přečíst nebude možné seriozně popsat. Bez fyzické přítomnosti motoru, rozebrání a měření nebude možné určit, kde je chyba. Třeba kde se motor přidřel? Na straně výfuku? To je třeba charakteristická "stopa" že byl problém s mazáním a na vzdory Vaši péči o poměr 1:40. Kdo vlastně kompletní Go dělal?

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.