Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Stažení spojky GXV160

Počet příspěvků › 16 | Poslední příspěvek › 22. 11. 2019
Karel Nečas
Dobrý den, nedaří se mi stáhnout spojku z klikové hřídele Honda GXV160, r.v.1996. Jedná se o dvoučelisťový typ předpokládám na válcové hřídeli s perem. Postupuji následovně: středový šroub nahrazen delším pevnosti 8.8 s navrtaným důlkem v hlavě, dvoučelisťový stahovák zaháklý za náboj spojky a našponovaný o hlavu šroubu v klikovce a nic, opatrným poklepem na šroub stahováku vždy ohnu šroub v klikovce. Co dělám špatně? Děkuji za radu. Karel Nečas
Bronislav Malý
Dobrý den, není náhodou kolem hlavy středového šroubu v unašeči spojky závit? Sdělíte mi alespoň kraj? Třeba vám pomohu!!
Karel Nečas
Dobrý den, závit je pouze v klice, v unašeči ne. Pod středovým šroubem je plechová zajišťovací podložka, pak silnější podložka a možná slabá stěna čela unašeče, dál už je vidět jen závit v klice motoru. Kraj je Pardubický, okres Svitavy

Dobrý den,

doporučuji demontovat celou přírubu z motoru. Myslím si, že nad Vaší odstředivou spojkou je unašeč, který je společně se spojkou na klikové hřídeli připevněn pomocí 2 imbus šroubů. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Bronislav Malý
Ano, jedna z možností - válcový konec klikové hřídele. Pak je opravdu třeba demontovat spodní přírubu, jinak se na šrouby prostě nedá dostat. GXV měli i kuželovou hřídel, v unašeči spojky byl vnitřní závit pro stahovák. Mohu vás kontaktovat třeba na mail?
Karel Nečas
Hmm, tak příruba dole, na unašeči žádné šrouby, ani závit v středové díře, takže stahovák asi jediná možnost. ALe pokud to bude zarezlý podobně jako šrouby příruby tak to možná skončí i rozbrušovačkou, plyn na nahřátí unašeče nemám....
Karel Nečas
Tak ještě malé upřesnění. Je to ročník 1993, a hřídel je kuželová. Nicméně dolů to nejde
Bronislav Malý
Pak tam musí být na spojce závit. V tom větším průměru hned z kraje nad kuželovým uložením. Šroub máte venku, tak rýpněte do stěny v prostoru, kde byla hlava toho šroubu až po kraj toho průměru.
Bronislav Malý
Zkopírujte a podívejte se prosím na odkaz. Je to sice jiný unašeč ale jde o ten závit https://katalognd.vari.cz/nahradni-dily/pohonne-jednotky/3909-pj-5v/100003909/3921-motor-uplny-muh5cn3nr/1298565151b/spojka-odstrediva-so-4-ii/naboj-so-4-ii-kuzel/kategorie-49553/
Karel Nečas
Obrázek k příspěvku od VARI (21. 11. 2019, 06:04)
Dobrý den pane Malý, náboj závit nemá, foto v příloze
Karel Nečas
Obrázek k příspěvku od VARI (21. 11. 2019, 06:11)
Celá spojka..
Bronislav Malý
Aha!! S tímto typem spojky jsem nepřišel do styku. Co bych ještě zkusil - našponovat stahovák, horkovzdušnou pistoli ohřát unašeč a penetrovat WDčkem nebo podobným přípravkem na uvolnění. Uznávám, že ne vždy se to musí podařit a nakonec se to bude muset opatrně říznout rozbruškou a na finále sekášem uvolnit. Budete-li pak dávat komplet novou spojku, nemažte ten kužel, nějakou grafitovou nebo měděnou pastou. Nemažte ho ničím. Při zpětné montáži příruby budete muset zajistit souosost hřídelí motoru a převodovky vystředěním příruby,aby nevznikli další provozní problémy. Měl bych ještě jedno řešení pokusu o uvolnění unašeče, ale to sem raději psát nebudu. Je to pohádka o "velkém" kladivu, vhodné podložce, to všechno tak, aby se nic nepřeneslo na klikovou hřídel a její uložení.
Karel Nečas
Tak spojka konečně dole, chtělo to 2 lidi, 3 ramenný stahovák, vhodně vypodložit díru v klikovce, pořádně našponovat a klepnout do stahováku. Ted ještě zda se dají koupit díly spojky. Potřeboval bych kolík s 2 drážkama a plechovou zajišťovací podložku,na inetu to nikde není.

Dobrý den,

požadované ND máme skladem pod těmito čísly : 104008*CEP SPOJKY SO-1, SO-2 PJ-5V - prodejní cena 104,-Kč s DPH/kus, 104007*PODLOZKA SO-1,SO-2 *PJ-5V prodejní cena 32,- Kč s DPH/kus. Pro rychlé objednání těchto ND můžete využít náš dobírkový formulář pod tímto odkazem : https://www.vari.cz/servis/nahradni-dily/ .

Hezký den Lukáš Svoboda

Karel Nečas
Dobrý den p. Svobodo, objednáno. Děkuji za pomoc všem. Pěkný den. Karel Nečas
Bronislav Malý
Jen potom nezapomeňte na správné ustavení spodní příruby!!

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Den otevřených dveří Znojmo

Datum: 24. 4. 2024
Místo: Znojmo, Pražská 88

Více