Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 20. 1. 2013
Vlasta
Dobrý den, koupil sem převodovou skříň DSK-317/S s rotavátorem 357, a stále váhám, jaký k ní motor - chtěl sem honda gsv 190, ale zarazil mě dotaz pána z 1. prosince 2012 - kolísání otáček, biosložka v benzínu, mikrokoroze atd. a nakonec výměna karburátoru po krátké době. Ptal se, že má tento motor - honda 190 gsv - vyrobený v číně, zatímto motory honda gcv jsou z Itálie, prosím o odpověď, jestli jsou ty gsv tedy jen z Číny, jestli jsou náchylnější na tu kvalitu paliva než gcv - nebo jestli je v nich stejný karburátor. Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, motorizace GSV 190 je dle mého názoru dobrou volbou a při dodržení základních doporučení se není třeba obávat poškození karburátoru. Motory řady GSV se vyrábějí pouze v USA, motory řady GCV v USA a Itálii a od poloviny roku 2013 už pouze v USA. Po komunikaci se zákazníkem vyšlo najevo, že si spletl motor na internetu a za čínský označil motor GXV, který se opravdu vyrábí v čínském závodě Hondy. Na jeho vlastním motoru GSV nikde takové označení není.
Karburátory motorů GCV a GSV jsou nastaveny podle evropských emisních norem a nemají tedy rozdílnou citlivost na palivo. I z osobní zkušenosti doproučuji dvě základní věci. Používat vysokooktanové palivo, kde není přidaná biosložka (carerra,verva,v-power) a při odstavení stroje delším než 1 týden vždy před ukončením práce zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Podstatná část problémů s palivem je způsobena především tím, že zákazník nechá palivo v motoru při dlouhodobém odstavení např. přes zimu a nebo používá dlouho a nekvalitně uskladněné palivo. S pozdravem Tomáš Belinger
Dobrý den, motorizace GSV 190 je dle mého názoru dobrou volbou a při dodržení základních doporučení se není třeba obávat poškození karburátoru. Motory řady GSV se vyrábějí pouze v USA, motory řady GCV v USA a Itálii a od poloviny roku 2013 už pouze v USA. Po komunikaci se zákazníkem vyšlo najevo, že si spletl motor na internetu a za čínský označil motor GXV, který se opravdu vyrábí v čínském závodě Hondy. Na jeho vlastním motoru GSV nikde takové označení není.
Karburátory motorů GCV a GSV jsou nastaveny podle evropských emisních norem a nemají tedy rozdílnou citlivost na palivo. I z osobní zkušenosti doproučuji dvě základní věci. Používat vysokooktanové palivo, kde není přidaná biosložka (carerra,verva,v-power) a při odstavení stroje delším než 1 týden vždy před ukončením práce zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Podstatná část problémů s palivem je způsobena především tím, že zákazník nechá palivo v motoru při dlouhodobém odstavení např. přes zimu a nebo používá dlouho a nekvalitně uskladněné palivo. S pozdravem Tomáš Belinger