Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Obecné dotazy

Motor HONDA GCV, nebo GSV?

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 20. 1. 2013
Vlasta
Dobrý den, koupil sem převodovou skříň DSK-317/S s rotavátorem 357, a stále váhám, jaký k ní motor - chtěl sem honda gsv 190, ale zarazil mě dotaz pána z 1. prosince 2012 - kolísání otáček, biosložka v benzínu, mikrokoroze atd. a nakonec výměna karburátoru po krátké době. Ptal se, že má tento motor - honda 190 gsv - vyrobený v číně, zatímto motory honda gcv jsou z Itálie, prosím o odpověď, jestli jsou ty gsv tedy jen z Číny, jestli jsou náchylnější na tu kvalitu paliva než gcv - nebo jestli je v nich stejný karburátor. Moc děkuji za odpověď

Dobrý den, motorizace GSV 190 je dle mého názoru dobrou volbou a při dodržení základních doporučení se není třeba obávat poškození karburátoru. Motory řady GSV se vyrábějí pouze v USA, motory  řady GCV v USA a Itálii a od poloviny roku 2013 už pouze v USA. Po komunikaci se zákazníkem vyšlo najevo, že si spletl motor na internetu a za čínský označil motor GXV, který se opravdu vyrábí v čínském závodě Hondy. Na jeho vlastním motoru GSV nikde takové označení není.

Karburátory motorů GCV a GSV jsou nastaveny podle evropských emisních norem a nemají tedy rozdílnou citlivost na palivo. I z osobní zkušenosti doproučuji dvě základní věci. Používat vysokooktanové palivo, kde není přidaná biosložka (carerra,verva,v-power) a při odstavení stroje delším než 1 týden vždy před ukončením práce zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Podstatná část problémů s palivem je způsobena především tím, že zákazník nechá palivo v motoru při dlouhodobém odstavení např. přes zimu a nebo  používá dlouho a nekvalitně uskladněné palivo. S pozdravem Tomáš Belinger

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

HOBBY České Budějovice

Datum: 9. 5. 2024
Místo: Husova 523/30, České Budějovice

Více