Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Diskuze k produktům

EKO DOTACE - PJCV224

Počet příspěvků › 30 | Poslední příspěvek › 6. 12. 2022
Bohumil K.
Dobrý den, měl bych o tento motor zájem. Už mě došla trpělivost s Jikováckou motorovou jednotkou. Závislost volnoběhu na teplotě motoru a neustálé doštelovování, přetěsňování kliky, zdechání při zahřátem motoru, emise ... . Jediný důvod, proč jsem ji ještě nevyměnil, byla práce v náklonu a ve svahu, kterou si s motorem PJXP200 netroufnu. Proto bych se chtěl zeptat, uvádíte, že motor má tlakové mazání a olejový filtr. Předpokládám, že lze tedy s tímto motorem pracovat i ve svahu, mulčování příkopů a mezí, frézování pařezů (úhel náklonu v příčném a podélném směru 30 až 45°). Děkuji za odpověď. Bohumil K.
Bohumil K.
A další dotaz k výkonu. Výkon i kroutící moment je u motoru Kohler něco, na co jsme u motorů Jikov, Honda a PJXP200 nebyli zvyklí. Nedojde k poškození převodovky T20, starších DSK 316 a 317? Jsou tyto převodovky na přenos takového kroutícího mementu stavěné? Mám třeba obavu, když dám tento motor na rotavátor AKY o záběru 110 cm v kombinaci se starší převodovkou DSK 317 (dvoutaktní, původně koupena s motorem Jikov), že ji roztrhám. Děkuji za odpověď. Bohumil K.
Jaromír Malich
Dobrý den, podle uživatelského manuálu k motoru je maximální povolený náklon 25° při předpokladu plného stavu oleje v motoru. Co se týká použití na starších převodovkách, zde není žádné omezení - u T-20 a DSK-317 stačí vyměnit upínací kolíčky za drážkované nýtky, DSK-316 potom musí projít změnou převodu kvůli správným otáčkám pracovních adaptérů, případně ji lze vyměnit v akci ŠROTOVNÉ za současnou verzi 316.1 PSVN.
Josef Havíř
Jaký maximální kroutící moment je u motoru Kohler? Děkuji za odpověď.
Jaromír Malich
Dobrý den, kroutící moment motoru Kohler CV 224 činí 14,9 Nm.
Radek Bjaček
Dobrý den, rád bych se vrátil k příspěvku ohledně použití této jednotky se starší převodovkou DSK 317. Rozumím vaší odpovědi, že ji lze na tuto převodovku namontovat. Ale jaký je max. vstupní moment na který byla tato starší převodovka navržena nebo jinak řečeno, jakou má tato převodovka rezervu? Děkuji

Dobrý den,

v tomto případě jsou rozhodující pracovní otáčky pohonné jednotky. Převodová skříň DSK-317 je určena pro doutaktní motory, tedy nemá problém s otáčky do 5 000 / min. ( provozní otáčky motoru JIKOV na  3. stupeň regulátoru dosahují 4 800ot/min ). Nová pohonná jednotka PJ GCVx200 má maximální provozní otáčky nastavné na 3 600ot/min. Tedy důvodní převodová skříň DSK-317 si s tímto novým motorem hravě poradí.  

Hezký den Lukáš Svoboda 

Miloslav Nápravník
Dobrý den, Lze na tento motor použít převodovku T20 ? Nebude příliž kroutící moment motoru /Kohler CV 224 činí 14,9 Nm/ na převodovku T20?

Dobrý den,

nová pohonná jednotka PJ KOHLER CV 224 je certifikovaná na nynějších převodových skříních, tedy na modelech skříní řady DSK-317, DSK-316 a T-2. Na převodovkách, které se již nevyrábí ( např. T-20 ) žádná certifikace probíhat nebude. Je tedy vždy na zvážení zákazníka, zda tuto novou pohonnou jedntotku použije na svou starou převodovou skříň.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Radek Šanda
Dobrý den, chtěl bych si zakoupit tento motor KOHLER COMMAND PRO CV224 a vyvstala mi otázka, zda budu moci tento motor posadit na starší převodovku DSK 316.1 PSZ. Mnohokrát děkuji za odpověď Šanda

Dobrý den,

ano, tento motor je určený pro čtyřtaktní převodové skříně, tedy i pro tu Vaši DSK-316.1PSZ. Hezký den Lukáš Svoboda

Radek  Červený
Dobrý den, Motorovou jednotku Köhler jsem si obědnal 11.10. A už dvakrát se změnil termín dodání. Chci se zeptat jestly motorové jednotky ještě vůbec budou.

Dobrý den, pohonné jednotky budou, a jejich aktualizovaná dostupnost je uvedena na kartě produktu. 

Kůtek Zdeněk
I já přemýšlím, že zruším objednávku a koupím některý dostupný. Jarní sezona se blíží a starý motor dosloužil. Byl bych rád, kdyby to byl Kohler, ale to čekání je až nekonečný. Přemýšlím o motoru XP 200, jestli je teda skladem.

Dobrý den, máte samozřejmě plné právo vaší objednávku zrušit nebo změnit na jiný motor, at již XP nebo novou Hondu GCV 200. Dostupnost motoru Kohler je uvedena v kartě produktu, a děláme maximum aby motory byly dostupné. Kohler vyrábí a komunikuje, a motory dodává, specifikace motoru pro Raptor je již skladem a zabudováváme je. Bohužel dnešní doba je opravdu složitá. Prosíme tedy o trpělivost, a věříme ,že všichni ,kteří mají motory předobjednané budou spokojeni. Informace budeme pruběžně aktualizovat.

Kůtek Zdeněk
Já si myslím, že firma Vari měla tento motor už dávno stáhnout z prodeje. A dát ho do prodeje až ho bude mít v továrně, protože neustálým prodlužováním termínu je akorát více lidí naštvaných a nebo těmto lidem dát vybrat buď jiný motor a nebo čekat až přijde (jestli vůbec přijde) a motivovat je třeba slevou. Ať mi v dnešní době nikdo netvrdí, že firma která motor vyrábí nekomunikuje s firmami, které si něco objednají. Vím, že situace ve světě je složitá, ale na druhé straně, aby se za rok sem nedostal tento motor je tak trochu zvláštní. Je to můj soukromý názor, ale myslím si že tento názor má většina lidí, které si tento motor objednali, jako já. Možná by stačilo, krátké prohlášení jaká je situace s tímto motorem na úvodní stranu. Jinak jsem z výrobky Vari velice spokojený, ale tohle mě štve. Nemyslím tu nic ve zlém.
Radek  Červený
100% souhlasím ze Zdenkem Kůtkem. Také nemám nic proti vari jako takové a myslím ze jsou solidní ale neustálé prodluzování a zádné informace o vívoji situace jsou otravné.
Bronislav Malý
Šohajíci a co by jste chtěli? Týdenní reporty? Pokud si uvědomíte, že sliby Vari jsou dělány v dobré víře a že na případné průtahy nemá firma Vari takřka žádný vliv, musí Vám být jasné, že jí křivdíte. Taky to mohla už loni celé "odpístat" a měli by jste co? Neměli by jste nic!! Já vím, stejně nic nemáte - zatím, ale dělá se vše proto, aby to dopadlo, byť s nezaviněným zpožděním. Možná by sálo za povšimnutí, že nějaký ten motor se sem už dostal a že nějaký ten stroj Vari s ním je v prodeji. Jen to zatím není v provedení a specifikaci pro pohonnou jednotku Vari. Tak buďme přesní a fér ve spekulacích co je a co není zvláštní a kdo za to může.
Jiří Knap
Dobrý den měl bych zájem o motor Köhler 224,mám udělaný 4 kolový traktor, bylo by možné koupit bez klečí? Ještě jednu otázku traktor s motorem Jikov mě v noci svítí, má motor Köhler vývod proudu?Děkuji J. Knap

Dobrý den,

v případě zájmu o invidiuální nákup samostného MOTORU KOHLER CV224 prosím kontaktujte výhradní zastoupení této značky v ČR. ( https://www.laski.cz/ ). Světelnou cívkou tento motor vybaven není. 

Hezký den Lukáš Svoboda

miloslav slama
Dobrý den, mám sestavu Vari Global Honda 190 DSK 317 S.1, nyni mám možnost koupi převodovku DSK 317 a zajimá me jak je to s vyvody na kypřič, zda mohu použit kypřič KUK-96 na převodovku DSK 317 a pokud ano jak, mám na mysli vývody, Dekuji za odpoved, Milda

Dobrý den,

ano, Váš KUK-96 ze systému GLOBAL můžete použít na dvoutaktní převodovou skříň DSK-317 za předpokladu, že si dokoupíte osový šroub pro upevnění kypření k převodové skříni. Dále je nutné na převodovce provést výměnu upevňovacích kolíčků za nýtky. Otáčky kypřiče při použití čtyřtaktního motoru na dvoutaktní skříni budou o něco nižší. Díky volby ze 3 rychlostí to pro Vás nic neznamená, doporučuji využívat rychlost číslo 2.

Hezký den Lukáš Svoboda

miloslav slama
Dekuji za radu, jen se prosím ješte zeptám, co všechno obnáší montáž osoveho šroubu?Dekuji

Dobrý den,

jde o šroub, který prochází středem kypřícího ústrojí i otvorem šnekového kola DSK-317. Díky tomuto šroubu dojde ke stažení kypřícího ústrojí k DSK-317.

Hezký den Lukáš Svoboda

Jan Hokeš
Bude možné používat tento motor na dvoutaktních převodovkách AKY-S (rotavátor) a APl 348 (rotační plečka), nebo bude nutná jejich přestavba na čtyřtaktní provedení (kromě samozřejmé výměny upínacích nýtů)? Děkuji předem za odpověď.

Dobrý den,

AKY-S je již čtyřtaktní převodovka, tam nebude problém. U APL-348 přestavba na čtyřtakt není možná. Jde o skříň, která se nikdy v provedení na čtyřtakt nevyráběla, jediná možnost je opravdu provést výměnu kolíčků za nýtky.

Hezký den Lukáš Svoboda

Josef Trněný
Dobrý den, mám objednaný v rámci Ekodotace tento motor od 19.11. 2020 u prodejce v Brně za cenu v uvedeném termínu objednávky. Prosím o informaci o platnosti této ceny v okamžiku dodání tohoto výrobku. Termín dodání se posunul již potřetí, a na dřívější dotaz o termínu dodání mně bylo sděleno dle listu produktu, což mě jako zákazníkovi nic neříká. Bude ještě v letošním roce? Děkuji

Vážený pane Trněný, děkujeme za Váš dotaz. Je nám to moc líto, pohonné jednotky Kohler nebyly stále naskladněny, objednávky bohužel prozatím nebylo možné vykrýt. Na straně dodavatele došlo k dalšímu zpoždění. V tuto chvíli čekáme na potvrzení přesnějšího termínu, bohužel už nyní je jasné, že pohonné jednotky nebudeme moci expedovat dříve než v říjnu 2021. Omlouváme se za komplikace a neustálé posouvání termínu, které z naší strany bohužel není možné příliš ovlivnit. Vámi objednaný motor bude vykryt za cenu platnou ke dni objednávky - tedy za nižší cenu z roku 2020.

Hezký den VARI

 

Václav Hvězda
Dobrý den. Jelikož servisovaní dvoutaktu je čím dál složitější ani Libice to na servis neberou. Tak koukáme co dál. Zamlouvá se na mám tato jednotka PJCV224 Kohler. Jak to je s přechodem této jednotky na převodovky BDU-022, BDR-650V a T-20? A jaké jsou zpětné vazby od zákazníků? Děkuji za reakci
Ondřej Vrzal
Dobrý den, pane Hvězdo, s měl jsem tu čest od července 2020 dlouhodobě testovat pohonnou jednotku vybavenou tímto motorem, v dnešní době již vlastním PJCV224 vlastní. Řekl bych, že jsem si s touto motorizací "už něco zažil", takže nějaké zpětné vazby schopný jsem. Jestli je to dostatečné, nechám na vašem uvážení. S motorem jsem nadmíru spokojený, ke spolehlivosti nemám výhrady. Jeho vyšší výkon a kroutící moment se hodí při použití s energeticky náročnějšími aplikacemi, štěpkování, mulčování, frézování sněhu, dlouhé jízdy s těžkým vozíkem (umožňuje jet na vyšší r.s. než se slabšími motory). V ostatních aplikacích funguje stejně jako jiné motory. S BDR-650V nebude jediný problém, akorát bude potřebné otočit upínací nýtky a přehodit řemen viz. návod k obsluze sekačky. U T-20 budete muset vyměnit upínací kolíky za nýtky a počítat s menšími otáčkami, nebo vyměnit převody. U BSU-022 opět výměna nýtků a menší otáčky, výměna převodů nelze, není za co měnit. Mně osobně nízké otáčky ve spojení 4T PJ + BSU-022 nevyhovovali, pracovní efekt nebyl dobrý, a tak jsem převodovku BSU-022 už před mnoha lety prodal a nahradil ji T-20. Tu vidím ve vašem případě jako ideální pro použití v rotavátoru, kdy po zařazení 2 r.s. i bez výměny převodů jsou otáčky dostatečné. Navíc budete na převodovce moci startovat i studený motor (sytič je až za plným plynem) a získáte na rotavátoru i zpátečku. Pokud správně rozumím vaší situaci, osobně bych na vašem místě dvoutakt vyměnil v ekodotaci za čtyřtakt dle vašeho výběru, T-20 dal na rotavátor, BSU-022 odevzdal na šrotovné za novou DSK-317/S, a tu používal s koly. S pozdravem Ondřej Vrzal

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Výstavní den a předvádění Mladá Boleslav

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Mladá Boleslav, Regnerova 1420

Více