Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Start motoru jikov 1454

Počet příspěvků › 7 | Poslední příspěvek › 13. 4. 2020
Tonda Fiser
Zdravím, Snažím se po zimě nastartovat uvedený typ motoru. Motor na sitič chytne po pár sekundách zhasne. Při dalším startování již nechytne. Svíčka po vyndání mokrá, jiskru hází. Po osušení svíčku namontuji motor opět naskočí zhasne, svíčka opět mokrá. Kde hledat problém. Díky

Dobrý den,

nejspíše půjde o zanešený karburátor, doporučuji ultrazvukové vyčištění karburace.

Hezký den Lukáš Svoboda

Tonda Fiser
Děkuji za odpověď, karburace je vyčištěna motor běží a startuje jak má, ale při ubrání plynu neudrží volnoběh a zhasne. Co s tím? Díky

Dobrý den,

doporučuji tedy výměnu volnoběžné trysky, když nepomohlo vyčištění v ultrazvuku. Jde o tento ND: 9341602*TRYSKA BEHU NAPRAZDNO DMJ MJ.

Hezký den Lukáš Svoboda

Tonda Fiser
Pane Svobada děkuji za odpověď. Uvedenou trysku jsem vyměnil za jinou a stav je stejný. Nemůže být problém v magnetu, že by dávalo při nízkých otáčkách málo proudu? Jaké hodnoty bych měl naměřit na výstupních kabelech, Díky
Bronislav Malý
Pane Fišere, tady jde o to, jestli svíčka pálí i "pod tlakem". Navíc okem se dá jen ztěží posoudit, jestli není ta jiskra "jaková". Vy budete mít asi kontaktní zapalování, jen bych nepředpokládal problémy typu starých motorů na strojích PF61 nebo 62 tedy slabé "magneto". Ovšem nevylučuji, že není "navalená" něterá cívka v zapalování. To je potom panečku "duchařina". Pro nejrychlejší zjištění závady si dovolím doporučit zkusmo - výměny dílů. Svíčku - faju - stator zapalování. A začal bych tím statorem. Pokud totiž ta cívka funguje "jen" nespolehlivě, mohlo by se stát, že při měření naměříte že je OK ale ona být OK nemusí. Samozřejmě při výměněn statoru kontaktního zapalování nastavit odtrh a předstih. Jen teda toto moje povídání berte jen jako čísi názor na věc.
Tonda Fiser
Pane Malý, děkuji za odpověď. Jedná se o motor z bezkontaktním zapalováním. Svíčku a fajfku s cívkou tady má z jiného motoru, když přehodím stav se nemění. Je možné sundat rotor bez orig. stahováku?

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.