Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

VARI GLOBAL - povolené šrouby

Počet příspěvků › 6 | Poslední příspěvek › 4. 10. 2023
Josef Egert
Dobrý den, mám dotaz spíše na dlouhodobé vlastníky VARI. Dělal jsem údržbu a přitom jsem tak nějak kontroloval celý stroj a nemile mě překvapilo, že mi úplně chybí jeden šroub spojující motor se spojkovou částí (ostatní měli matici s gumičkou), jeden šroub držící korbu ANV-400 na nápravě a druhý šroub na stejném dílu byl téměř vypadlý také a dále že šrouby kol na vozíku byly vesměs povolené - naštěstí středový šroub s podložkou to držel. Nebylo by lepší místo klasických podložek použít pružné (pérovky)? Jedná se o stav po cca 7 motohodinách stroje z toho 5 ve vozíku a 2 hodiny s rotavátorem... Ani mě nenapadlo, že by po tak krátkém čase mohly šrouby vypadávat. Předem Vám děkuji za názor.
Bronislav Malý
Já nevím, jestli je toto problém fa. Vari. Je asi na místě se také ptát, po předprodejním serivsu, který mají vykonávat prodejci, snad i sestavovat přívěsy. To aby jeden nad někrerejma stál s čaganem aby aspoň dotáhli jak mají. Už to vidím - nastehujou si to šroubky a "hromadně" se utahuje, tu se zapomene a nebo vyruší jiný úkol a po návratu se už ví prd, co je a co není utažený. Já ví, že to moje psaní nemusí některejm líbit, ale ruku na srdce . . . .
Pavel Svetlík
Dobrý den, dovolím si reagovat na " úplně chybí jeden šroub spojující motor se spojkovou částí" Toto mám totiž na svých GSV 190 i GCV 160 všude a i ostatní majitelé Vari Honda. Vždy někde chybí tento jeden šroub. Dotaz - stačí ty zbylé 3 šrouby na přírubě a proč to tak vlastně je? Děkuji Svetlík

Dobrý den,

žádný šroub Vám na přírubě motoru nechybí. Pohonné jednotky HONDA GCV 160-190 i GCVx200 s XP-200A jsou spojeny s přírubou pouze na 3 šroubech. viz link zde : Motor úplný pro PJGCV190 - 1005400086 - 4370 PJGCV190 - POHONNÉ JEDNOTKY - NÁHRADNÍ DÍLY | VARI - Internetový obchod zahradní techniky a náhradních dílů . Pouze pohonná jednotka s motorem KOHLER je připevněn na 4 šroubech, díky svému objemu a velkému kroutícího momentu.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Pavel Svetlík
Obrázek k příspěvku od VARI (3. 10. 2023, 11:50)
Tady ještě foto o jaké šrouby jde. Staženo ze stránek vari.cz
Pavel Svetlík
Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Svetlík

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Výstavní den a předvádění Mladá Boleslav

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Mladá Boleslav, Regnerova 1420

Více