Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 3. 6. 2020
Robert Bisom
Dobrý den,
Na Vari jsem menil karburátor (respektive téměř vše vevnitř karburátoru - už nefungoval a nešlo palivo) a nyní mám pár problémů:
- volnoběh je zvláštní. Musel jsem tedy vyměnit i packu plynu, jelikož nedržela v poloze, ale při poloze, kdy bych tipoval volnoběhu, buď nejde zařadit a nebo vaří chcipa.
- mám před každým startem mokrou svíčku - jezdim krátké trasy (prevazim po zahradě), a snažím se poctivě vypínat palivo kohoutem, ale jelikož mi Vari nechyta zastudena, kouknu a mám mokrou svíčku. Tak si říkám, jestli třeba nemám bohatou směs?
Celkově bych potřeboval vědět, jak karburátor správně nastavit. Bohužel to nemám naposlouchane, teprve se učím..
Motor Jikov 1427, převodovka T-20.
Dekuji
Dobrý den,
toto bohužel nelze řešit přes web. Předpokládám, že se Vám karburace přeplavuje, jde tedy o špané nastavení plováku či vadný jehlový ventil v karburátoru. Doporučuji Vám navštívit servisní středisko VARI v místě Vašeho bydliště, nebo přímo kontaktovat výrobce motorů, tedy společnost MOTOR JIKOV.
Dobrý den,
toto bohužel nelze řešit přes web. Předpokládám, že se Vám karburace přeplavuje, jde tedy o špané nastavení plováku či vadný jehlový ventil v karburátoru. Doporučuji Vám navštívit servisní středisko VARI v místě Vašeho bydliště, nebo přímo kontaktovat výrobce motorů, tedy společnost MOTOR JIKOV.
Hezký den Lukáš Svoboda