Počet příspěvků › 8
| Poslední příspěvek › 14. 9. 2021
Ľubomír
Zdravím,
Kúpil som starší vari Jikov 1453, na ktorom som vymenil celý karburátor za nový a vyčistil celý palivový systém. Motor sa dá naštartovať bez problémov a otáčky sú stabilné. Avšak pri zaťažení motoru (kosačka) dochádza k zníženiu otáčok motora odhadom o 30-40%. Čo môže spôsobovať tento problém a na čo by som sa mal zamerať?
Ďakujem.
Dobrý den,
kontaktujte prosím naše servisní i obchodní zastoupení na Slovensku , společnost ŠUPA. ( www.supa.sk )
Hezký den Lukáš Svoboda
Kristýna Pašková
Motor v kopci stojí a dál nejde jen se snaží
Dobrý den,
proveďte kontrolu obložení odstředivé spojky pod motorem. Jeho tloušťka má být minimálně 2 mm.
Hezký den Lukáš Svoboda
Kristýna Pašková
Spojka unašeč a kotouč spojky je nový, ale problém stále přetrvává. Díky za radu.
Dobrý den,
prosím o informaci, jaký typ převodové skříně vlastníte. DSK-317 či T-20 ?
Hezký den Lukáš Svoboda
Kristýna Pašková
Vlastním prevodovou skrin T - 20. Závada je již vyřešena, po rozebrání válce motoru. Viz foto. Mockrát děkuji
Dobrý den,
kontaktujte prosím naše servisní i obchodní zastoupení na Slovensku , společnost ŠUPA. ( www.supa.sk )
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
proveďte kontrolu obložení odstředivé spojky pod motorem. Jeho tloušťka má být minimálně 2 mm.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
prosím o informaci, jaký typ převodové skříně vlastníte. DSK-317 či T-20 ?
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
děkuji za informaci. Hezký den Lukáš Svoboda