Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 28. 2. 2021
Martin Dobiášek
Dobrý den, u Hondy GCV 160 po přidání na plný plyn začne motor střílet do výfuku a houpat s otáčkama. Byla vyměněna svíčka a seřízeny ventily bohužel problém přetrvává. Napadá vás čím by to mohlo být?
Dobrý den,
nejspíše půjde o biosložkou z paliva zanesený karburátor. Prosím kontaktujte nejbližší servisní středisko VARI s žádostí o ultrazvukové vyčištění karburátoru.
Hezký den Lukáš Svoboda
Libor Tesař
Dobrý den, minulý rok jsem měl v odborném servisu tuto motorou jednotku Honda GCV 160. Bohužel, při orbě nebo vyorávání bramror, kdy dojde k zatížení stroje motor zhasne. Nejsem schopen projet orbou 50 m pole aniž by mi motor nezhasl. Uvedený problém nenastává při pojezdu nebo kultivaci pole. Mohli by jste mi poradit, kde je příčina této závady. Děkuji mnohokrát.
S pozdravem.
Libor Tesař
Slavkov u Brna
Dobrý den,
nejprve bych doporučoval změřit maximální otáčky Vaší pohonné jednotky. Doporučené pracovní otáčky mají být nastaveny na 3 600,- ot/minutu.
Dobrý den,
nejspíše půjde o biosložkou z paliva zanesený karburátor. Prosím kontaktujte nejbližší servisní středisko VARI s žádostí o ultrazvukové vyčištění karburátoru.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
nejprve bych doporučoval změřit maximální otáčky Vaší pohonné jednotky. Doporučené pracovní otáčky mají být nastaveny na 3 600,- ot/minutu.
Hezký den Lukáš Svoboda