Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Diskuze k produktům

EKO DOTACE - PJGCVx200

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 21. 6. 2022
Pavel Železný
Dobrý den, mám tento motor nový. V zátěži v tahu jede naprosto v pořádku. Problém je při brzdění motorem s naloženým vozíkem z kopce nebo při prudkém ubrání plynu s naloženým vozíkem. Motor začne střílet do výfuku. Jaké to má řešení. Můj nejbližší servis s tímto problémem zatím nemá zkušenosti. Pro úplnost - motor mám na dvoutaktní převodovce. Co s tím?

Dobrý den,

to, že při ubrání plynu si čtyřtakntí motor střelí do výfuku je zcela normální. Dostává se Vám nespálené palivo do prostoru výfuku. Doporučuji provést kontrolu ventilových vůlí na motoru. 

Hezký den Lukáš Svboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

HONDA DAY Praha

Datum: 4. 5. 2024
Místo: Praha 5 - Velká Chuchle, U Závodiště 251/8

Více