Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

nastavenum regulacni klapky

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 26. 2. 2021
Jan Andiel
Dobry den, na FAQ se toho ohledne tohoto tematu resi hodne, ale pan Svoboda odpovida stylem "vyhledejte nejblizsi servis VARI". A tahle odpoved me moc neuspokojuje. Mam take stary 2takt a podobny problem, ktery tu mnoho lidi popisuje. Jde pekne nastartovat, ale pak jak studeny, tak i teply lita s otackama nahoru a dolu. Pruzinka a i tahlo u reg. klapky jsou vporadku, i samotna klapka. Pan v servise mi rekl, ze se tohle resi prechodem na 4takt :(. Ze tohle sladit nekdy trva i cely den a pak to leze do penez. Chtel bych se zeptat, jestli to tedy nekdo uz vyresil a ja to tu jen prehlidl. Vycistil jsem karburator, vzduch filtr, benzin tam jde. Dokonce kdyz to tahlo te klapky podrzim v cca prostredi poloze kolem ktere to osciluje, tak to jede stabilne. Skoro se mi zda, ze ta osicka kterou to tahlo ovlada, co jse skrz karburator k plynovemu lanku je moc volna. Neda se to nekde dotahnout? Predem dekuji za lepsi odpoved, nez obrate se na servis :).
Bronislav Malý
Já bych se pana Svobody rád zastal, protože radí dobře. Tomu, komu vámi popsané symptomy nic neříkají nemůže vědět, kterým směrem se vydat. Proto je lepší svěřit motor servisu, ale ne takovému, co závadu dvoutaktu řeší doporučením jiného motoru, když majitel chce provozovat nadále dvoutakt. Navíc při takové závadě je přece jen lepší, když je její projev vidět na živo. I pro přesnější určení kudy jít a jak dojít k ostranění.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.