Počet příspěvků › 11
| Poslední příspěvek › 23. 8. 2023
Matěj Horáček
Dobrý den.
Mám Vari s motorem XP 200 a mám problém s motorem za tepla. Za studena motor normálně nastartuje a funguje spolehlivě. Po chvíli práce, pár minut, když se motor ohřeje, nastane u něj nepravidelný chod až motor zhasne. Poté už nelze nastartovat. Pokud "napumpuji" benzín, motor naběhne, ale během pár vteřin opět zhasne. Po vystydnutí zase chvíli běží a pak se problém opakuje. Kontroloval jsem svíčku, ta je ok, ale je úplne suchá - do systému evidentně nejde palivo. Rád bych získal nějakou radu, na co se zaměřit. Děkuji
Dobrý den,
dle popisu Vašeho problému bude nejspíše vznikat podtlak v palivové nádrži, doporučuji tedy provést výměnu víčka palivové nádrže.
Hezký den Lukáš Svoboda
Matěj Horáček
Dobrý den.
Zkoušel jsem víčko vyměnit a problém přetrvává. Přišlo i na variantu s povoleným víčkem a ani to nepomohlo. Nemůže tyto problémy způsobovat karburátor? Děkuji
M. Horáček
Dobrý den,
jestli je zapalovací svíčka úplně suchá, jak píšete, bude opravdu problém v dávkování paliva. Začal bych výměnou karburátoru.
Hezký den Lukáš Svoboda
Matěj Horáček
Dobrý den.
Zkoušel jsem nechat motor na volnoběh při plném plynu a závada se neprojevila. Při práci s rotavatorem nastává uvedený problém. Zkusím vyčistit karburátor, popř. asi tedy vyměnit.
Děkuji.
Dobrý den,
ještě doporučuji provést úpravu nastavení radličky u rotavátoru, jde o to, aby motor XP-200 nebyl při práci s rotavátorem v záklonu, poté teče problematicky palivo do karburace.
Hezký den Lukáš Svoboda
Matěj Horáček
Dobrý den. Problém vyřešen skutečně pouze nastavením radličky. Je to škoda, protože tento motor tím pádem není pro použití s rotavátorem plně využitelný. Díky za pomoc
Jiří Kožíšek
Dobrý den, mám problém s VARI XP200 při studeném startu. Zhruba 20 zatažení než motor naskočí. Vyzkoušeno přestěhování karburátoru ale nejde. Pak naskočí a běží. Při teplém motoru jde nastartovat pouze s plným plynem. Děkuji
Dobrý den,
neotvírá se Vám klapka sytiče do potřebné polohy. Je tedy třeba povolit křížový šroubek, který zajišťuje dole na straně karburátoru bowden plynu a následně tímto bowdenem posunou o cca 2 mm směrem vzad k řidítkům a následně šroub s objímkou dotáhnout.
Hezký den Lukáš Svoboda
Kryštof Kubálek
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli má motor XP 200 nějakou tepelnou ochranu. Při zahřátí v tomto počasí chcípne a do vychladnutí nejde nastartovat ( konkrétně při práci se sekačkou). Předem děkuji za odpověď.
Jaromír Malich
Dobrý den, pravděpodobně se jedná o vadnou zapalovací svíčku, která může ve velké zátěži motoru mít problém zapálit směs, případně se může jednat o velký přechodový odpor na koncovce zapalovacího kabelu. Nejprve bych vyměnil svíčku a poté postupoval dále.
Dobrý den,
dle popisu Vašeho problému bude nejspíše vznikat podtlak v palivové nádrži, doporučuji tedy provést výměnu víčka palivové nádrže.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
jestli je zapalovací svíčka úplně suchá, jak píšete, bude opravdu problém v dávkování paliva. Začal bych výměnou karburátoru.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
ještě doporučuji provést úpravu nastavení radličky u rotavátoru, jde o to, aby motor XP-200 nebyl při práci s rotavátorem v záklonu, poté teče problematicky palivo do karburace.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
neotvírá se Vám klapka sytiče do potřebné polohy. Je tedy třeba povolit křížový šroubek, který zajišťuje dole na straně karburátoru bowden plynu a následně tímto bowdenem posunou o cca 2 mm směrem vzad k řidítkům a následně šroub s objímkou dotáhnout.
Hezký den Lukáš Svoboda