Technické a servisní dotazy
Protékající palivový kohout
Počet příspěvků › 3
| Poslední příspěvek › 26. 8. 2022
Zdeněk Votava
Dobrý den . Vlastním vari s motorem jikov a začal mě vytékat benzín z karburátoru při zavřeném palivovém kohoutu . Koupil jsem nové těleso palivového kohoutu premontoval ho a problém pokračuje. Už nevím kudy to může téct . Jedině mě napadá přez závit tělesa kohoutu? A jak by to šlo utěsnit ? Děkuji moc s pozdravem Votava
Ondřej Vrzal
Dobrý den, vypadá to na dva problémy. Budeme předpokládat že všechny spoje těsní a těleso karburátoru není poškozeno. Problém první je netěsnost jehlového ventilu v karburátoru, popřípadě vadný plovák či nesprávně seřízená výška hladiny v plovákové komoře. Budete muset sám zjistit příčinu, nebo se obrátit na servis. Druhý problém je netěsnící palivový ventil. Problém mohou dělat o-kroužky, které se ve ventilu nachází. Z vlastní zkušenosti mohu označit mosazný palivový ventilek jako nespolehlivý. Problém s ním jsem vyřešil úpravou palivové cesty, kdy jsem ho z vedení úplně odstranil a nahradil ho plastovým kohoutem na hadičku (je možné použít například ten z XP-200; obj. č. 100008900). Hadičku jsem na karburátor připojil přímo přes průtočné oko. Pokud máte ventil dvoucestný (MJ-5, DMJ-315) je nutné tento systém upravit vložením T-kusu jako u novějších Jikovů. Plastový kohout na palivovém vedení je naprosto spolehlivý a bezproblémový. S pozdravem Ondřej Vrzal
Zdeněk Votava
Dobrý den . Děkuji moc takto jsem si to také myslel a udělám to . Ještě jednou děkuji s pozdravem Votava
Bubnové sekačky
Travní sekačky
Travní traktory
Křovinořezy
Mulčovače, vyžínače
Multifunkční nosiče
Stavebnicový systém VARI
Tlakové myčky
Elektrocentrály
Čerpadla na vodu
Zametací kartáče
Odstraňovače plevele
Pily na dřevo
Štípače dřeva
Půdní vrtáky
Řada strojů PRO - ADL
VARI powered by EGO
Reklamní předměty
Náhradní díly
Bazar, výprodej
AKU zahradní technika EGO
Elektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevy
Novinky