Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Protékající palivový kohout

Počet příspěvků › 3 | Poslední příspěvek › 26. 8. 2022
Zdeněk Votava
Dobrý den . Vlastním vari s motorem jikov a začal mě vytékat benzín z karburátoru při zavřeném palivovém kohoutu . Koupil jsem nové těleso palivového kohoutu premontoval ho a problém pokračuje. Už nevím kudy to může téct . Jedině mě napadá přez závit tělesa kohoutu? A jak by to šlo utěsnit ? Děkuji moc s pozdravem Votava
Ondřej Vrzal
Dobrý den, vypadá to na dva problémy. Budeme předpokládat že všechny spoje těsní a těleso karburátoru není poškozeno. Problém první je netěsnost jehlového ventilu v karburátoru, popřípadě vadný plovák či nesprávně seřízená výška hladiny v plovákové komoře. Budete muset sám zjistit příčinu, nebo se obrátit na servis. Druhý problém je netěsnící palivový ventil. Problém mohou dělat o-kroužky, které se ve ventilu nachází. Z vlastní zkušenosti mohu označit mosazný palivový ventilek jako nespolehlivý. Problém s ním jsem vyřešil úpravou palivové cesty, kdy jsem ho z vedení úplně odstranil a nahradil ho plastovým kohoutem na hadičku (je možné použít například ten z XP-200; obj. č. 100008900). Hadičku jsem na karburátor připojil přímo přes průtočné oko. Pokud máte ventil dvoucestný (MJ-5, DMJ-315) je nutné tento systém upravit vložením T-kusu jako u novějších Jikovů. Plastový kohout na palivovém vedení je naprosto spolehlivý a bezproblémový. S pozdravem Ondřej Vrzal
Zdeněk Votava
Dobrý den . Děkuji moc takto jsem si to také myslel a udělám to . Ještě jednou děkuji s pozdravem Votava

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Demopark 2025

Datum: 22. 6. 2025
Místo: Eisenach, Deutschland

Více