Počet příspěvků › 5
| Poslední příspěvek › 2. 1. 2023
Jan Menšík
Honda nové generace GCVx 200 (koupeno 11/2022)
Motor po cca 2 hod. přestal držet volnoběh. (Vyjel jsem 1 nádrž) Zavezl jsem tedy motor k seřízení k prodejci.
Prodejce na počkání provedl seřízení s tím, že motor údajně nemá šroub pro seřízení volnoběhu a z toho důvodu potáhnul lanko plynu.
Nyní mám jako volnoběh pozici 0, plný plyn asi po 1cm pohybu pákou (první zarážka) a sytič nad touto pozicí.
Celá páka se tedy pohybuje možná na půl cesty původního stavu.
Benzín z karburátoru vždy vyjíždím.
Je toto adekvátní oprava??? I tak mám pocit, že není volnoběh ideální.
Dobrý den,
ano, máte pravdu, krok páčky plynu u Vašeho motoru není ideální. Poloha otevřené klapky sytiče musí být výrazně nad polohou max. provozních otáček. Kontaktujte prosím znovu Vašeho prodejce.
Hezký den Lukáš Svoboda
Jan Menšík
Zde je výsledek pohybu páky po seřízení.
Důvod seřízení byl, že motor chcípal na volnoběh.
Jan Menšík
Rád bych se ještě zeptal, zda opravdu tento motor nemá možnost seřízení karburátoru a mám tedy požadovat nový karburátor?? Motor je nový nemá nic najeto. Prodejce ho měl sestavený na prodejně
Dobrý den,
toto rozhodnutí nechte prosím na servisní středisko VARI. Je možné, že se pod volnoběžnou trysku dostala nějaká nečistota a bude tedy stačit ultrazvukové vyčištění karburace. Ano, máte pravdu, karburátor tohoto motoru není vybaven seřizovacím šroubem volnoběžných otáček.
Dobrý den,
ano, máte pravdu, krok páčky plynu u Vašeho motoru není ideální. Poloha otevřené klapky sytiče musí být výrazně nad polohou max. provozních otáček. Kontaktujte prosím znovu Vašeho prodejce.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
toto rozhodnutí nechte prosím na servisní středisko VARI. Je možné, že se pod volnoběžnou trysku dostala nějaká nečistota a bude tedy stačit ultrazvukové vyčištění karburace. Ano, máte pravdu, karburátor tohoto motoru není vybaven seřizovacím šroubem volnoběžných otáček.
Hezký den Lukáš Svoboda