Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Motor Jikov 1453

Počet příspěvků › 6 | Poslední příspěvek › 31. 1. 2023
Boris Guniš
Dobrý deň, mám motor Jikov 1453. Po naštartovaní motor vybehne do vysokých otáčok. Aj keď dám páčku plynu na minimum, motor zostáva bežať na vysoké otáčky, na prevodovke nejde zaradiť rýchlosť. Otáčky sa nedajú znížiť ani skrutkou nastavenia bohatosti zmesi, ani skrutkou dorazu škrtiacej klapky karburátora. Palivo miešam s olejom v pomere 1:50. Karburátor je pomerne nový, cca pol roka. Je komplet vyčistený, všetko prefúknuté kompresorom. Plynové lanko sa nezadrháva, klapka sa zatvára. Ak chcem znížiť otáčky na voľnobeh, musím rukou na chvíľkou priškrtiť prívod vzduchu do vzduchového filtra. Prosím poraďte mi. Ďakujem.

Dobrý den,

nejprve bych prověřil klapku a pružinku regulátoru otáček. Jestli Vám toto nepomůže prosím kontaktujte naše servisní středisko VARI na Slovensku ( www.supa.sk )

Hezký den Lukáš Svoboda

Boris Guniš
Dobrý deň, ďakujem za rýchlu odpoveď. Demontoval som nádrž aj ten plech pod ním a skontroloval som klapku aj pružinku regulátora otáčok. všetko sa zdá byť v poriadku. Je to voľné, nikde to nezadŕha. Tak som znovu všetko zmontoval naspäť. Keď som naštartoval, tak výsledok bol presne opačný, než predtým. motor bežal na veľmi nízke otáčky a vôbec nereagoval na pridanie plynu. Otáčky stúpli len vtedy keď som prstom potiahol páčku regulátora otáčok. Keď som pustil, otáčky zase klesli na úplné minimum. V čom robím chybu?

Dobrý den,

zkontrolujte prosím ještě kolíček na držáku bowdenu u karburátoru, občas se stane, že je ustřižený a poté páčka plynu s bowdenem nereagují na změnu polohy přidání plynu.

Hezký den Lukáš Svoboda

Boris Guniš
Kolík na držiaku bowdenu je v poriadku. Mám ale otázku: nemala by byť páčka klapky voľnobehu (kde sú 3 dierky) spojená s držiakom "hrebeňa" (je to zalomené do pravého uhla a je tam "očko") nejakou pružinkou? lebo logicky mi to tak vychádza, ale na výkrese to nikde nevidím. Alebo natiahnuť pružinu č. 89 na "hrebeni" napr. o jeden zub?

Dobrý den,

opakuji se, prosím kontaktujte servisní zastoupení VARI na Slovensku ( www.supa.sk )

Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.