Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 8. 5. 2024
Leoš Fučík
Po lajdáckém naplnění motoru olejem s podstatně nižší třídou API než předepisuje výrobce. A to ve značkové prodejně AB profi Jičín. Si celý stroj postupně kontroluji. A překvapila mě vůle na spoji pevné a otočné oje, otvor v trubce otočné oje je o 1,8 mm větší než oj vozíku. Další vůle je v závěsu a celkový výsledek je pohyb konců řídítek při akceleraci o 12cm dolů.Je tato vůle normální? Moje 43let stará TERRA má tento spoj i po létech s čtvrtinovou nepřesností. Dále, má tento spoj být potřený vazelínou? Servis to sestavil na sucho.
Dobrý den,
pohyb řidítek při akceleraci o 12 cm je opravdu dost. Můžete mi prosím natočit video s tímto problémem? Kontakt : svoboda.l@vari.cz Při sestavení jakéhokoliv návěsu není předepsané použití mazacího tuku na spoj mezi ojí a páteří návěsu, jestli však chcete, klidně si mazcí tuk naneste na místa pohybu oje.
Dobrý den,
pohyb řidítek při akceleraci o 12 cm je opravdu dost. Můžete mi prosím natočit video s tímto problémem? Kontakt : svoboda.l@vari.cz Při sestavení jakéhokoliv návěsu není předepsané použití mazacího tuku na spoj mezi ojí a páteří návěsu, jestli však chcete, klidně si mazcí tuk naneste na místa pohybu oje.
Hezký den Lukáš Svoboda