Počet příspěvků › 3
| Poslední příspěvek › 6. 6. 2025
Adam Brejčák
Zdravim, chcel by som sa informovat, chcel by som vymenit originalnu packu plynu z vari xp 200 -> https://www.supa.sk/ovladanie-c950/packa-plynu-start-cervena-vari-p701?gclid=Cj0KCQjw_5unBhCMARIsACZyzS0JkEc9Z06QUlsJfxSocwMdIkdxDpkkUSK3Kr8eVOiaLI-jbjdRQKwaAnuzEALw_wcB, za packu na palec, napr z 2t motoru vari -> https://www.supa.sk/regulacia-a-ovladanie-c996/packa-plynu-plastova-vari-p7276?gclid=Cj0KCQjw_5unBhCMARIsACZyzS0-iHZhLMPZUZDhkKBDEV7ECaJR0Goo5baY6NvuwyCskeGLLQPg3KEaAmkGEALw_wcB, co vsetko k tomu budem potrebovat? S pozdravom Brejčák.
Dobrý den,
výměnu páčky plynu z XP-200 za páčku z dvoutaktního motoru opravdu nedoporučujeme. Originální páčka XP-200 má jasně dané určené polohy sytiče, max. otáček i volnoběhu.
Hezký den Lukáš Svoboda
Martin Polách
Také se připojím k tomuto tématu. Pořídil jsem si starší , ale stavem zánovní Vari Global s motorem Honda GSV 190 a jedna z věcí co mě tam nesedí je plynová páčka.To tlačení směrem od sebe, s určitým proti odporem, kdy to kolikrát při opatrném zvyšování otáček při rozjezdu nejde a pak to skočí a Varina skočí také, mi nepřijde vůbec šťastné. Při práci na poli to ani tak nevadí, ale při rozjíždění při jízdě s vozíkem je to velmi nepříjemné. A přitom vše promazané a po odpojení z páčky krásně volné. Takových podobných páček jsem měl v životě na různých strojích už více, ale tato je z nich nejméně citlivá a zároveň je u ní tato citlivost asi nejvíce důležitá..
Dobrý den,
výměnu páčky plynu z XP-200 za páčku z dvoutaktního motoru opravdu nedoporučujeme. Originální páčka XP-200 má jasně dané určené polohy sytiče, max. otáček i volnoběhu.
Hezký den Lukáš Svoboda