Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 21. 11. 2023
Vladimír Kratochvíl
Dobrý den, od roku 2024 se mění množství biosložky v benzínu. Jaký vliv bude mít B10 na provoz čtyřtaktního motoru VARI PJXP200 r.v.2015 kde je v návodu uvedený BA95 ? A jaký u dvoutaktního motoru JIKOV DMJ-315 r.v.1987 ? Bude možné B10 používat v těchto motorech nebo bude nutné přejít na benzíny typu VERVA100 ?
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Čtyřtaktní motory ve strojích VARI, které plní již emisní normu Euro 2 a Euro 5, jsou připraveny na benzíny E10. Samotný chod a provoz by měl být bez problémů. Velmi pravděpodobně si však toto palivo vyžádá změnu zákaznického přístupu ke skladovaní/uchování tohoto paliva a následné přípravě na odstavení stroje. Podrobnější informace připravujeme. Vaše VARI
Jindřich Šolc
tentýž problém se týká motoru Honda 160 190.
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Čtyřtaktní motory ve strojích VARI, které plní již emisní normu Euro 2 a Euro 5, jsou připraveny na benzíny E10. Samotný chod a provoz by měl být bez problémů. Velmi pravděpodobně si však toto palivo vyžádá změnu zákaznického přístupu ke skladovaní/uchování tohoto paliva a následné přípravě na odstavení stroje. Podrobnější informace připravujeme. Vaše VARI
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Čtyřtaktní motory ve strojích VARI, které plní již emisní normu Euro 2 a Euro 5, jsou připraveny na benzíny E10. Samotný chod a provoz by měl být bez problémů. Velmi pravděpodobně si však toto palivo vyžádá změnu zákaznického přístupu ke skladovaní/uchování tohoto paliva a následné přípravě na odstavení stroje. Podrobnější informace připravujeme. Vaše VARI
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Čtyřtaktní motory ve strojích VARI, které plní již emisní normu Euro 2 a Euro 5, jsou připraveny na benzíny E10. Samotný chod a provoz by měl být bez problémů. Velmi pravděpodobně si však toto palivo vyžádá změnu zákaznického přístupu ke skladovaní/uchování tohoto paliva a následné přípravě na odstavení stroje. Podrobnější informace připravujeme. Vaše VARI