Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Stavebnicový systém VARI

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 19. 3. 2013
Rudolf Drost
Jsem majitelem systému Vari od r.1995 s motrem Jikov a od r.2006 s motrem Honda PJGCV 160.K prvnímu systému jsem postupně dokoupil okopávačku s převodovou skříní APL-348,která s motorem Jikov fungovala bez problémů.Po zakoupení motoru Honda se vyskytli prvé problémy s připojením motorové jednotky k převodovce.Po dokoupení a výměně upýnacích úchytů zase nefungovalo převozní kolo.Po demontáži kola bylo možno s okopávačkou pracovat,ale je asi problém s otáčkama motoru Honda oproti motoru Jikov.Okopávačka se zakopává do půdy a špatně se udržuje v plynulé práci při okopávání.Je možné toto nějak upravit a jak?? Ten samí problém je s převodovkou BSU 022 r.v.1985,kterou používám na rotavator.Zdá se,že otáčky motoru Jikov byli vyšší(dali se přestavit), proto asi ty problémy! Prosím jak by se tyto problémy dali řešit bez nutnosti nákupu nových převodovek. Poslední dotaz? Dá se převodovka APL-348 použít po dokoupení nožů jako vertikutátor? Předem děkuji za odpověď.Rudolf Drost,U parku 303,41...

Dobrý den,

uvádíte, že od roku 2006 vlastníte motorovou jedotku HONDA místo motoru JIKOV. Letos to bude tedy 8.  sezóna, kdy motor HONDA na dvoutakních převodovkách budete využívat. Každopádně máte pravdu s rozdílem v pracovních otáčkách obou motorů. Na převodovkách typu APL, BSU, či T-2 by to ale žádný velký problém být neměl. Jediný možný způsob řešení tohoto problému je zvýšení pracovních otáček u motoru HONDA. Výměna šneku či šnekového kola v tomto případě možná není. Kontaktujte prosím servisní zastoupení VARI či Honda motorové stroje pro seřízení pracovních otáček Vašeho motoru. K převodovce APL-348 vertikutátor nepřipojíte.

S pozdravem Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Výstavní den a předvádění Mladá Boleslav

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Mladá Boleslav, Regnerova 1420

Více