Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 11. 8. 2025
Miloslav Sláma
Dobrý den,
už dlouho řeším neustále se opakující problém s prázdnou nádrží u GSV190. Naleju plnou nádrž Aspenu, zavřu kohout a když za 3 dny přijdu, je prázdná.
Po úniku benzínu není ani stopa. Kohout se už měnil za originál Honda.
Dobrý den. Doporučujeme důkladně prohlédnout nádrž po naplnění klasickým automobilovým benzínem BA100 až po hrdlo, zda neuvidíte někde stopy po úniku paliva nějakou prasklinou v těle nádrže nebo třeba v dělícím švu. Demontujte před tím horní kryt motoru, abyste viděl na celou nádrž i shora. Zkontrolujte také palivové hadičky. Ideální je umístit motor na pár hodin na přímé slunce, aby se zvýšil tlak v nádrži vlivem roztažnosti palivových par. Dále zkuste pod motor do oblasti pod palivovou nádrží dát nějaký čistý papír, abyste viděl případné stopy, kde k úniku dochází. S pozdravem Martin Burian
Dobrý den. Doporučujeme důkladně prohlédnout nádrž po naplnění klasickým automobilovým benzínem BA100 až po hrdlo, zda neuvidíte někde stopy po úniku paliva nějakou prasklinou v těle nádrže nebo třeba v dělícím švu. Demontujte před tím horní kryt motoru, abyste viděl na celou nádrž i shora. Zkontrolujte také palivové hadičky. Ideální je umístit motor na pár hodin na přímé slunce, aby se zvýšil tlak v nádrži vlivem roztažnosti palivových par. Dále zkuste pod motor do oblasti pod palivovou nádrží dát nějaký čistý papír, abyste viděl případné stopy, kde k úniku dochází. S pozdravem Martin Burian