Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Elektrostart v systému VARI

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 28. 3. 2013
Jarda
Dobrý den.Neuvažujete do budoucna zařadit do vari systému motory s elektrickým starterem?Děkuji

Dobrý den,

na součastné provední pohonných jednotek VARI o el. starteru neuvažujeme a to především ze třech důvodů. 1. Zvýšení váhy PJ a komplikovanosti umístění startovací baterie, přeci jen zákazník s pohonnou jednotkou  často manipuluje. 2. Zvýšením ceny pohonné jednotky. 3. Díky automatickému dekopresoru v motorech Honda je start tak lehký že je potřeba minimum síly pro start motoru.

Nicméně v individuálním případě lze motory Honda GCV vybavit startérem, technicky je to řešitelné.

Na ostatních strojích VARI použití motoru s el. startérem do budoucna rozhodně nevylučuji.

S pozdravem Tomáš Belinger



Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Jarní dny techniky Klatovy

Datum: 4. 4. 2024
Místo: Klatovy, Dr. Sedláka 779/III

Více