Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Vari xp 200

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 18. 11. 2025
Matúš Popovič
Dobrý deň, kúpil som servisný motor Vari XP 200 mám problém že keď je motor studený mám veľký problém ho naštartovať potom ked sa pohonna jednotka zohreje tak chytí na prvý krát. Štartovanie za studena trvá aj 10 min kým naštartujem motor. Potrebujem poradiť že čo mám robiť lebo nechcem do ničoho zasahovať ked že motor je úplne nový a má nabehane cca 2 motohodiny. Ďakujem

Dobrý den,

je třeba posunout bowden plynu o cca 2-3 mm zpět k řidítkům. Nezavírá se Vám klapka sytiče karburace, tak jak by měla. Povolte tedy šroub, který přidržuje tento bowden dole u karburace, posuňte bowden směrem zpět a řádně šroub se sponou dotáhněte. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.