Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 13. 4. 2013
petr vasulka
Dobrý den,
měl bych 3 otázky.
Mám převodovku DSK 317 s motorem Honda, zakoupenou v roce 2008. Co je potřeba dokoupit, abych dal dohromady rotační kypřič?
Motor po zahřátí nedrží volnoběžné otáčky a místo volnoběhu motor zhasne. Dají se volnoběžné otáčky nastavit ?
Motor by podle návodu na použítí měl mít olejovou náplň 0,58 l . Při výměně oleje, i když mám oleje dle rysky dost, vyleju pouze 0,4 l. Je to v pořádku ?
Děkuju za odpovědi.
S pozdravem
Petr Vašulka
Dobrý den,
pro přestavbu z malotraktoru VARI na rotační kypřič je potřeba dokoupit kypřící ústrojí AKY-357 či AKY-358, dále přední vodící kolečko a zadní nosič radličky s radličkou N-3. Nefunkční volnoběžné otáčky Vašeho motoru značí, že jste ponechal neošetřené palivo přes zimní období v palivovém systému motoru. Jde tedy o zanešenou volnoběžnou trysku karburace. Doporučuji navštívit servis VARI či HONDA motorové stroje a nechat si vyčistit karburátor ultrazvukem. Výměnu oleje v motoru provádějte vždy, aby nový olej byl po zkontrolování na prolisu olejové měrky. Nikdy se Vám nepovede vypustit motorový olej úplně, vždy tam minimální množství zůstane.
Dobrý den,
pro přestavbu z malotraktoru VARI na rotační kypřič je potřeba dokoupit kypřící ústrojí AKY-357 či AKY-358, dále přední vodící kolečko a zadní nosič radličky s radličkou N-3. Nefunkční volnoběžné otáčky Vašeho motoru značí, že jste ponechal neošetřené palivo přes zimní období v palivovém systému motoru. Jde tedy o zanešenou volnoběžnou trysku karburace. Doporučuji navštívit servis VARI či HONDA motorové stroje a nechat si vyčistit karburátor ultrazvukem. Výměnu oleje v motoru provádějte vždy, aby nový olej byl po zkontrolování na prolisu olejové měrky. Nikdy se Vám nepovede vypustit motorový olej úplně, vždy tam minimální množství zůstane.
S pozdravem Lukáš Svoboda