Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 20. 4. 2013
Jurný Drahoslav
Dobrý den,ač jsem prostudoval všechny příspěvky týkající se přeplavování karburátoru
motoru Honda GCV 160,není z žádného vysvětlujícího příspěvku jasné proč k tomuto
jevu dochází.(odůvodnění,že se stroj naklonil na stranu nebo dolů není možno považovat za seriozní...... vždyť se jedná převážně o jízdu po poli,které jak snad všichni víme
v některých fázích praci není zrovna rovné.Dalším ne moc dobrým jevem je "zatarokování" motoru při příčném překonávání překážky,kdy z výfuku se velmi černě
zakouří(někdy motor zhasne).Vážení v jednom příspěku se také praví o potížích s palivem a "zaneseném" karburátoru.....toto bylo první přína návštěvy servsu a mohu potvrdit slova z jednoho z Vašich tazatelů o serioznosti v jednání,při koupi stroje.
Popsal jsem zde několik opakujících se potíží,snad se dočkám od kompetentních pracovníků uspokojivé odpovědi (servis zatím moc nepomohl)
Spozdravem Jurný Drahoslav
Dobrý den,
více technických informací na Vaše dotazy k motoru HONDA naleznete na webových stránkách www.hondastroje.cz
Dobrý den,
více technických informací na Vaše dotazy k motoru HONDA naleznete na webových stránkách www.hondastroje.cz
S pozdravem Lukáš Svoboda