Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 17. 6. 2013
Jan Hrubý
Dobrý den, mám dva dotazy. Koupil jsem si převodovku DSK-316.1PSVN, a protože mám dvoudobý motor JIKOV, nechal si ji přestavět pro používání s dvoudobým motorem. Oproti starší převodovce DSK-316, kterou mám, nová jede podstatně pomaleji a zdá se mi, že i otáčky bubnové a lištové sekačky jsou nyní nižší a sekání méně kvalitní. Proto se ptám, zda by něčemu vadilo, pokud bych převodovku nechal přestavět zpět na provedení se čtyřdobým motorem, ale používal motor dovoudobý.
Dále u této převodovky nám unikl vzduch z pneumatiky, ta je bezdušová a její kraje ve vypuštěném stavu nepřiléhají k disku, takže nám nejde nahustit. Pneumatika je téměř nová a nijak poškozená není. Můžete poradit, jak ji nahustit?
Děkuji Jan Hrubý
Dobrý den,
převodové skříně řady DSK-316.1 jsou provedeny na tzv. želvu, tzn. že mají upravenou, zpomalenou pojezdovou rychlost, otáčky výstupní, pracovní hřídlele zůstávají beze změny. V případě, že použijete dvoudobý motor na čtyřtaktní převodovkce řady 316, bude pojezd stroje o dost rychlejší a výsledek kvality sečení nebude opravdu dobrý. Pro nafouknutí odlepeného bezdušového kola u Vaší převodovky je nutné nejprve pneu přimáčknout k ráfku, např. pomocí kurty, která pneu stáhne po celém obvodu.
Dobrý den,
převodové skříně řady DSK-316.1 jsou provedeny na tzv. želvu, tzn. že mají upravenou, zpomalenou pojezdovou rychlost, otáčky výstupní, pracovní hřídlele zůstávají beze změny. V případě, že použijete dvoudobý motor na čtyřtaktní převodovkce řady 316, bude pojezd stroje o dost rychlejší a výsledek kvality sečení nebude opravdu dobrý. Pro nafouknutí odlepeného bezdušového kola u Vaší převodovky je nutné nejprve pneu přimáčknout k ráfku, např. pomocí kurty, která pneu stáhne po celém obvodu.
S pozdravem Lukáš Svoboda