Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Vypínání spojky u převodovky VARI

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 8. 8. 2013
Jiří Pala
Pane Buriane, pochopil jsem jak aretační páčka funguje. Přesto bylo nutné použít olej a jisté násilí, aby to fungovalo tak jak máte napsáno v návodu. V návodu je napsáno: Při zmačknutí spojkové páčky aretační páčka sama zapadne do zářezu v držáku páčky a zaaretuje ji v poloze vypnuto. A i přestože byla páčka v poloze stroj stojí, tak ten se sám rozjížděl. Dovedete si představit co by se mohlo dít v případě těžkého úrazu. Přestože, jak vy tvrdíte je bowden vložkován, tak odpory byly tak velké, že se páka do polohy zapnuto musela dotlačit ručně. Že se tak dělo (rozjíždění stroje) samovolně se může přisoudit vibracím od jedoucího motoru. Teď bych měl ještě jeden dotaz, proč na pozici 8 v rozkresu pluhu APH 352, máte ten lichoběžníkový kousek oceli pojmenován čepel. Když čepel je obecný název pro všechno co řeže. Na pozici 8 je však díl pluhu, který má svůj specifický název. Mohli byste to laskavě uvést na správnou míru. Děkuji.

Dobrý den pane Palo. Pokud stroj jede i při zmáčknuté páčce, bude příčinou nejspíše špatné seřízení spojky, která plně nevypne. Prosím navštivte Vašeho prodejce či nejbližší servis, aby provedl seřízení pojezdu, nejlépe dovezte převodovku i s pohonnou jednotkou. Doporučuji též kontrolu, zda není bowden někde zlomen nebo skřípnut - možná příčina ztíženého chodu lanka. Co se týká názvu náhradního dílu, název je plně převzat z výkresové dokumentace k pluhu, která vznikla před více jak 40 lety. Ano, "želízko" je hezký český název, ale název výkresu je ČEPEL LEVÁ resp. ČEPEL PRAVÁ. S pozdravem Martin BURIAN    

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.