Převodovky DSK-317 a T-20
Pro použití nového čtyřtaktního motoru HONDA, KOHLER či VARI XP-200 na převodovce DSK-317 nebo T-20 pro dvoutakt je potřeba především výměna upínacích nýtů. Pak jde motor s převodovkou spojit. Nižší otáčky čtyřtaktního motoru však na dvoutaktní skříni mají za následek snížení všech pojezdových rychlostí o cca 33 %, zákazník ovšem získává lepší přenos síly na kola, proto celá řada zákazníků převodovku nepřestavuje a v klidu používá.
Převodovky DSK-316 a T-19
Trochu jiná je situace u převodovky DSK-316, kdy otáčky motoru přímo ovlivňují pracovní otáčky výstupního hřídele. Výměna upínacích nýtů tedy nestačí a převodovku je třeba přestavět na čtyřtaktní provedení, cena přestavby se pohybuje okolo 4 tis. Kč vč. DPH - PŘESTAVBA PŘEVODOVÉ SKŘÍNĚ DSK-316 POD DVOUTAKTNÍ MOTORY NA DSK-316/S - HYPOIDNÍ SOUKOLÍ
Přestavbu lze provést v každém autorizovaném servisu VARI.
Bubnové sekačky
Travní sekačky
Travní traktory
Křovinořezy
Mulčovače, vyžínače
Multifunkční nosiče
Stavebnicový systém VARI
Tlakové myčky
Elektrocentrály
Čerpadla na vodu
Zametací kartáče
Odstraňovače plevele
Pily na dřevo
Štípače dřeva
Půdní vrtáky
Řada strojů PRO - ADL
VARI powered by EGO
Reklamní předměty
Náhradní díly
Bazar, výprodej
AKU zahradní technika EGO
Elektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevy
Novinky