Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Malotraktor VARI IV GLOBAL + ANV-380 (motor VARI XP-200A)

Zakoupením setu malotraktoru VARI IV GLOBAL s motorem VARI XP-200A a návěsem ANV-380 ušetříte.

Akce, slevy
Dostupnost Na dotaz Produkt očekáváme skladem v první polovině srpna Toto zboží může mít skladem některý z našich značkových prodejců.
Porovnat
73 140 Kč 63 140 Kč
Koupit
Malotraktor VARI IV GLOBAL + ANV-380 (motor VARI XP-200A)

Malotraktor VARI IV GLOBAL + ANV-380 (motor VARI XP-200A)

63 140 Kč Koupit

Popis produktu

Pojezd malotraktoru obstarává převodová skříň DSK-317.1/S s dlouhou osou a tažnou nápravou TN-GLOBAL.

Stavebnicový malotraktor VARI IV GLOBAL je spolehlivý pomocník pro zahrádkáře a farmáře hlavně při obdělávání půdy a přepravu nákladu. Převod pohonu mezi motorem a převodovou skříní zajišťuje odstředivá spojka, která se automaticky sepne vždy při přidání plynu na vodicích rukojetích. Nové vodicí rukojeti jsou odpružené, tudíž obsluha cítí minimální vibrace do rukou. Jsou stavitelné výškově i stranově z místa obsluhy a najdeme na nich bezpečnostní vypínač zapalování, který v případě nehody či pádu obsluhy automaticky zastaví stroj. Stroj má tři rychlosti vpřed, neutrál a jednu rychlost vzad, řazení se provádí vždy za klidu stroje. Tažná náprava TN-GLOBAL má dvanáctipalcová foukaná kola s traktorovým vzorem a vnější závaží kol. Rozchod kol je 610 mm. Kola jsou vybavena uzávěrkami nahrazující činnost diferenciálu se třemi polohami. V ceně malotraktoru je i sklápěcí vozík ANV-380 s nosností 380 Kg. Pro provoz na komunikacích III. a IV. třídy lze sestavu opatřit technickým průkazem.

Motory VARI XP-200

Motory VARI XP-200

  • INOVACE 2020 - splňuje emisní normu Euro 5
  • vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec s rozvodem OHV
  • obsah 196 ccm, krouticí moment 10 Nm
  • litinová vložka válce
  • nízká spotřeba cca 0,8 l/hod
  • cenově dostupné náhradní díly
  • snadný start
Více o motorech VARI XP-200
Malotraktory - bezpečnost a předpisy

Malotraktory - bezpečnost a předpisy

  • žádost o vystavení technického průkazu na celou sestavu
  • zlegalizování starého malotraktoru TERRA-VARI díky novému návěsu ANV-380 nebo ANV-400
  • technický průkaz na sestavu nosiče RAPTOR hydro s vozíkem ANV-200
  • povinné ručení tzv. zelená karta
Chcete vědět více?
Výroba pneumatik VARI

Výroba pneumatik VARI

  • směs gumy
  • sestavení polotovaru pneumatiky
  • ráfky
  • názvy desénů
Více, jak  se „peče“ pneumatika VARI

Videa

Technické parametry

Dostupnost Na dotaz - Produkt očekáváme skladem v první polovině srpna
Typ motoru VARI XP-200A 
Zdvihový objem 196 cm3
Výkonová třída 5 HP 
Krouticí moment 10 N.m
Rozvod ventilů OHV 
Objem olejové náplně v motoru 0,6 l
Jakost oleje v motoru 10W-30 
Typ převodové skříně DSK-317.1/S 
Počet rychlostí 3+1R 
Objem olejové náplně v převodovce 1,75 l
Jakost oleje v převodovce GL-5 / 80W-90H API / SAE
Vložka válce ano 
Typ spojky odstředivá tříčelisťová 
Průměr spojky 80 mm
Nastavení řídítek výškově i stranově 
Nosnost 380 kg
Hmotnost 282 kg
Objednací číslo 4487 
EAN 8591039062548 

Dokumenty

VARI GLOBAL + ANV-380 (rozměry) VARI GLOBAL + ANV-380 (rozměry) 5,0 MB Stáhnout
Schválení zvláštního typu vozidla pro provoz na komunikacíh ANV-380 Schválení zvláštního typu vozidla pro provoz na komunikacíh ANV-380 89,9 kB Stáhnout

Související produkty

Diskuze k produktu

Zatím zde nejsou žádné komentáře, přidejte první!

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni